.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشمان هلیا منتظر دستان مهربان خیران
هلیا دختر کوچولوی ساروی این شب‌ها منتظر دست‌های مهربان خیران است تا در آغوش پدر آرام بگیرد.
چشمان هلیا منتظر دستان مهربان خیران

به گزارش شمال نیوز، نگاه دخترک بر روی شانه‌های پدر جا مانده بود و او در حسرت روز‌های خوب گذشته در خیالات کودکانه اش دستش را به دور شانه‌های بابایی حلقه می‌کرد تا رویاهایش دوباره بال و پر بگیرند.


کاش این بیماری و درد جانکاه و این لوله‌های تنفسی اجباری؛ جایش را دیگر بار با دست‌های کوچک هلیا عوض کنند تا حسرت یک نگاه گرم و آغوش پدرانه بر دل دخترک آرام و برادر کوچکش که این روز‌ها دیگر آرام و قرار ندارند نماند.

هلیا دختر کوچولوی ساروی که این روز‌ها نه پدر در کنارش هست نه مادر، از خدا می‌خواهد خیران خیر اندیش به پدرش کمک کنند تا از رنج دیالیز کلیه‌ها نجات پیدا کند و با پیوند کلیه سلامتی اش را به دست آورد و دوباره به آغوش گرم خانواده برگردد.

پدر هلیا کوچولو سال‌ها است که از بیماری کلیه رنج می‌برد و تا بحال برای درمان بیماری اش همه‌ی وسایل زندگیش را فروخته است و توانایی پرداخت هزینه کلیه پیوندی را ندارد.

هلیا این شب‌ها به خاطر دوری از مادر و پدر با چشمان اشکبار در کنار برادر نوجوانش در یک خانه اجاره ایی به امید آغوش گرم پدر و مادر شب را به صبح می‌رساند.

خیران خیر اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۴۱۱ موسسه خیریه مهرک مازندران واریز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.